Alles paste mooi in elkaar

Ik deed voor de derde keer mee met de Kundaline/adem combinatie. Dat zegt op zichzelf al wat 😉 Het was weer heel fijn en werd goed begeleid. Michelle en Babs hielpen me op de lastige momenten op een zachte manier verder. Dat hielp om deze momenten ook zacht te hóuden voor mezelf <3

Maike
★ Gepubliceerd: februari 1, 2026